TA: Kingdoms Community Forum
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Crazy 2v2

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
TF-Lord-hawk-claw

avatar

Posts : 315
Reputation : 0
Join date : 2009-07-18
Age : 23
Location : Southern California

PostSubject: Re: Crazy 2v2   Thu Jul 01, 2010 4:09 pm

hahgaha wow guys
Back to top Go down
View user profile
Joker

avatar

Posts : 376
Reputation : 2
Join date : 2009-08-22
Age : 28
Location : evereywhere

PostSubject: Re: Crazy 2v2   Thu Jul 01, 2010 4:28 pm

lmao yea i rmeember was funny, and really crazy...
Back to top Go down
View user profile
ACE

avatar

Posts : 267
Reputation : 0
Join date : 2008-08-06

PostSubject: Re: Crazy 2v2   Thu Jul 01, 2010 7:02 pm

LOL crazy stuff!

I think that final unit was a pigeon, well they are flying rats!

LOL at the stronghold which turned into a golden swordsman, I'm sure he was worth all that mana stuck on that berm!

_________________
Back to top Go down
View user profile
Sage
Lead Designer of Ta Kingdoms: The New Era
avatar

Posts : 1034
Reputation : 3
Join date : 2008-08-02
Age : 30
Location : West Haven

PostSubject: Re: Crazy 2v2   Thu Jul 01, 2010 10:07 pm

Yeah, that tends to happen when you have a mod on with the switcher activated.
It happened to me once online. You also need to have kingdoms.key inside your tak folder when you play online.

_________________
http://takuniverse.webs.com/ - TAK downloads
www.cristian-fuentealba.com - Graphic Design
GameRanger ID: 4138935
Back to top Go down
View user profile http://cristian-fuentealba.com
lordjef

avatar

Posts : 36
Reputation : 0
Join date : 2010-02-27
Age : 27
Location : São Paulo

PostSubject: Re: Crazy 2v2   Fri Jul 02, 2010 2:04 am

Wow, mannn what is this?
hahahaha
crazy!!!
Back to top Go down
View user profile
Wqaopl

avatar

Posts : 212
Reputation : 0
Join date : 2008-08-14

PostSubject: Re: Crazy 2v2   Fri Jul 02, 2010 2:03 pm

we need a mod with Flying Kamikase Rats.

_________________
There are loads of modern ideas but new ideas are rare.
Back to top Go down
View user profile
angel3b



Posts : 427
Reputation : 0
Join date : 2010-02-27

PostSubject: Re: Crazy 2v2   Fri Jul 02, 2010 4:33 pm

lol
pretty awesome that mod would be...
Back to top Go down
View user profile
TF-Lord-hawk-claw

avatar

Posts : 315
Reputation : 0
Join date : 2009-07-18
Age : 23
Location : Southern California

PostSubject: Re: Crazy 2v2   Fri Jul 02, 2010 6:09 pm

make them for creon

they could be like a self destruct device. make it so they can kill themselves to!!! holy shit
i think im gonna make this
Back to top Go down
View user profile
angel3b



Posts : 427
Reputation : 0
Join date : 2010-02-27

PostSubject: Re: Crazy 2v2   Sat Jul 03, 2010 12:03 pm

if you can tell me when ready, i still want to know how would they die....xD
a explosion in the air?omg so cool
Back to top Go down
View user profile
lordjef

avatar

Posts : 36
Reputation : 0
Join date : 2010-02-27
Age : 27
Location : São Paulo

PostSubject: Re: Crazy 2v2   Sat Jul 03, 2010 2:53 pm

Oh God!!!
Rat, poor kamikaze Rat! ='(
Back to top Go down
View user profile
CTRL

avatar

Posts : 82
Reputation : 0
Join date : 2009-07-30

PostSubject: Re: Crazy 2v2   Wed Jul 14, 2010 4:38 pm

they could be called homing pigeons and when they die they should dive at the target out the sky, like a dive bomb attack Cool
Back to top Go down
View user profile
angel3b



Posts : 427
Reputation : 0
Join date : 2010-02-27

PostSubject: Re: Crazy 2v2   Thu Jul 15, 2010 12:28 pm

wow xD...
i like it
everytime i see a spyhawk i remember them...funny thing is when i was seeing kingdomszone.com the unit of the week is a kamikase rat...
they came out flying from elam ^^
Back to top Go down
View user profile
WG-Chronos



Posts : 95
Reputation : 0
Join date : 2010-07-26
Age : 35

PostSubject: Re: Crazy 2v2   Mon Jul 26, 2010 3:42 pm

Airborn Contact Mine. You tell them to attack, and they fly right against their target. Explode upon contact. Smile
Back to top Go down
View user profile
$_ARTHAN

avatar

Posts : 765
Reputation : 2
Join date : 2011-03-01
Age : 27
Location : Greece

PostSubject: Re: Crazy 2v2   Fri Jul 22, 2011 6:02 am

OMG! That map was haunted!!!!! Spooky....... LOL! Anyway, lmao game guys! Whoever won his victory was fair and square and without the use of bugs or glitches, lol.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Crazy 2v2   

Back to top Go down
 
Crazy 2v2
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» The Crazy Waiguorens CONTEST
» R.A.F with the Crazy Waiguorens - Post here!
» Crazy MTG player!
» Huck goes knife crazy.
» crazy strength

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
TA: Kingdoms Community Forum :: GENERAL :: Images :: Battle Logs-
Jump to: